Prepričani smo, da boste z naročenim artiklom zadovoljni, če pa ob prejemu paketa ugotovite, da izdelek ne ustreza vašim pričakovanjem, ga lahko vrnete.

Postopek vračil in menjav artiklov

Pripravite izdelek(-e) za vračilo: Prepričajte se, da so izdelki v originalnem stanju, neuporabljeni, neoprani, nenošeni, vključno z embalažo in etiketami. Če je bil izdelek kupljen pri pooblaščenem trgovcu na drobno, ga je potrebno vrniti neposredno trgovcu na drobno.

Izpolnite obrazec za vračilo: Prenesite in izpolnite obrazec za vračilo, ki je na voljo na naslednji povezavi: MONOMI – Obrazec za odstop od pogodbe. Prepričajte se, da so vsa zahtevana polja pravilno izpolnjena, sicer vašega vračila ne moremo obdelati. Ne pozabite ga vključiti v paket.

Zapakirajte in pošljite vračilo: Izdelek(-e) in izpolnjen obrazec za vračilo položite v varno embalažo. Paket pošljite na naslov, naveden v obrazcu za vračilo, preko izbranega dostavljavca. Priporočamo izbiro storitve s sledenjem, da zagotovite varno dostavo. Monomi ne more biti odgovoren za kakršnakoli vračila, ki so izgubljena na pošti, zato priporočamo uporabo storitve šifre sledenja pri knjiženju vračil. Prosimo, upoštevajte, da so stroški pošiljanja vračila odgovornost stranke, razen če je vračilo posledica napake podjetja ali okvare. 

Vračilo kupnine: Najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, bomo izdali polno nadomestilo na bančni naslov, ki ste ga navedli v obrazcu za vračilo oz. menjavo.

Menjava izdelka: Menjave so možne le za enak artikel v drugi barvi ali velikosti in pod pogojem, da je želen artikel še na zalogi v Monomi skladišču. Menjava za popolnoma drug artikel ni možna. Izbran artikel za menjavo navedete v Obrazcu za vračilo. Nov, zamenjan artikel lahko pričakujete v roku 3-7 delovnih dni od prejema vašega vračila na naš naslov. Menjava se opravi po enaki ceni po kateri je bil artikel kupljen. 

Če imate kakršnakoli vprašanja, nas kontaktirajte na info@monomi.si.

Podjetje MONOMI, Teja Osterc s.p., spletna prodaja si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.